Under 2011 har det hänt lite saker.

Spelat ofantligt mycket innebandy.

Pimpel SM i Stockholm, träffade massa underbara vänner där också.

Började umgås med Felicia väldigt mycket, du är bäst.

Spelade curling för första gången någonsin.

Varit i Värnamo med skolan!

Innebandygalan som blev väldigt lyckad.

Körfältsgrillen

Blivit kär och sårad.

Träffat många nya kompisar.

Majbrasan i Rätan.

Ätit finmiddag med fina vänner.

Hade den trevligaste kvällen någonsin.

Var på folkrace.

Kollat på finfina studenter.

Ridit.

Varit barnvakt.

Rivit hus.

Varit med på landskamp.

MIDSOMMAR.

Storsjöyran.

Följde med världens bästa Fredrik till Örnsköldsvik.

Blev väldigt kär och genom det jävligt sårad.

Spenderat mycket tid i Hammerdal.

Druckit alldeles för mycket.

Slagit av en bandyklubba för första gången.

Dans i Föllinge.

Blivit bedragen.

Fyllt år.

Fotbollsgala fick även ett fint pris.

Varit i Örnsköldsvik på hockey med världens bästa umgänge.

Spelat luciamixen.

Varit ute på krogen.

Fick räls.

BÖRJADE MÅLA ÖGONBRYNEN.

Min älskade hund lämnade mig.

2011 har varit ett hyffsat år, dock med många tårar och då menar jag många. Jag har mått väldigt dåligt psykiskt, då menar jag verkligen det. Har varit ett dåligt år känslomässigt, har velat lagt av med fotboll, lagt av med alt faktiskt men tack var mina underbar akompisar så har de fått mig på andra tankar. Det har funnits dagar då jag inte haft någon ork att kliva upp ur sängen, dagar då jag hade velat försvunnit från jordens yta. Ett dåligt år men ändå hyffsat...

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA, alltså nu dör jag lite 'du är bäst' tänk vad man kan ändra sig fort..

2011-12-22 @ 00:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0