Day 02 – Your biggest love.

Så himla lätt men ändå såååå svårt. Jag vet exakt att min största kärlek det är Fredrik har aldrig varit så kär. Ni vet när man bara vill vara med personen hela tiden och när man mår så bra över att vara med personen. När man känner sig så beroende av någon.
Du var det finaste som fanns och inget gjorde mig så glad som du. Varje gång jag såg dig var det som att mitt hjärta gjorde volter nu när jag ser dig brister mitt hjärta bara mer och mer. När jag blundar och försöker glömma bort dig glömma bort oss så är du fast limmad på insidan av mina ögonlock. Jag kunde inte vara utan dig för jag tillhörde dig, på den tiden det var du & jag.



Kommentarer
Postat av: anonym

varför gjorde ni slut?

2012-01-09 @ 20:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0