Day 05 – Your definition of love

Kärlek enligt mig är nåt som jag skulle kunna klara mig utan visst är det härligt när man är kär man tänker på personen hela tiden, pratar om den och vill inget mer än att vara med personen dygnet runt. Jo det är härligt när man är kär mindre härligt när man får reda på sanningen om personen. Som ni hör så är jag en utav dom få som är emot kärlek det beror på att jag har inget bra minne från kärlek förutom känslan att vara kär. Sen får ni tro vad ni vill om attt jag är blåögd och naiv ja det kanske jag är, man vill ju alltid tro det bästa om folk (iallafall i mitt fall). Jag faller alltid för fel person och i slutet är det alltid någon som skadas visst jag är kompis med dom flesta nu och glad är jag väl för det men i slutendan var det inte värt det.

Kärlek är skratt det är gråt, glädje och sorg.
Kärlek är tillit.
Kärlek är att man kan prata med pojkvännen om allt.

I mitt fall när det gäller att vara kär. Får jag sms måste jag på en gång kolla om det är han som har skrivit är det inte det så frågar jag mig själv vad den här personen ville. Jag vill vara med honom 24-7. Mina samtalsämnen med andra handlar i princip bara om honom, hur perfekt han är (tro mig han är perfekt, även om det är svårt att vara perfekt men han är det), hur han har allt det där som ingen har, hur hans närvaro lyser upp min dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0