Just like a tattoo.

Okej jag vet text och allt som jag vill ha på min tatuering jag vill ha exakt som Megan fix har på sin tatuering för jag tycker att den texten stämmer in väldigt bra på mig, kalla mig för "härmapa" men det är en sån fin text och väldigt personligt för mig, just nu och den kommer vara personlig hela mitt liv bara för att den stämmer in så pass bra. Sen att jag vill ha den på samma ställe också är en helt annan femma tycker att det är sjukligt snyggt att ha en tatuering där.
"There once was a little girl who never knew love until a boy broke her heart."
Och vill ha den texten så himla fint. Kanske på italienska det skulle vara extra personligt för mig, de flesta som känner mig vet ju varför just Italien är personligt för mig, hehe så det skulle vara snyggt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0