Are we gonna be more than a memory?

Jag kan ju iallafall berätta om helgen. Började med att jag tog bussen 17:30 en timme senare befann vi oss i den fina byn som heter Hammerdal. Väl där gick jag och min syster vidare till David och Andreas. Vi gjorde oss i ordning och kan ju säga att det var stel-VM från början men några cider senare så var det inga som helst problem, det kom folk under kvällens gång men jag drog "hem".... HAHA  Det var någon som blev lite för full och det var inte jag. 
 
På lördag blev det bakishäng med Lina och spel av kronan. Sedan var det väl bara att göra sig i ordning för ännu en kväll med trevligt sällskap och sprit. Själv tyckte jag att det var roligare på fredagen men lördagen var sjukt kul den också, kul samtal med mamma b.la. HAHA. Gick "hem" runt vad var klockan 4?.. Ingen aning men runt där. Sedan på söndag återigen bakishäng med Lina och Ida. Sedan runt 4 åkte jag hem då kom Jonathan och André och hämta mig, fina pojkar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0