Alla hjärtans dag

Imorgon är det som alla vet alla hjärtans dag. Jag personligen har aldrig riktigt tyckt om den dagen just för att jag inte har haft någon kille att fira den med. Förra året var det på en torsdag och då hade jag träning. Men jag har som aldrig riktigt förstått varför man ska visa kärlek en dag om året till den man tycker om. Men jag har helt och hållet ändrat åsikt vad gäller denna dag. Jg tycker det är så fint och mysigt att få spendera en dag men den/dem man tyker om och det finns inget som säger att det måste vara en partner utan det kan vara en kär vän, familjemdelem, syster ja vad vet jag. Nä denna dag är en utav mina favorit dagar inte just för att det här är första året som jag faktisk har pojkvän (ska ändå jobba hela helgen) utan för jag tycker att det är så fint. Att göra det där lilla extra för någon som man tycker om. att verkligen visa att man bryr sig om någon. Hoppas att alla andra får en jättefin alla hjärtans dag.


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0