Saknar detta

 
Åh vad jag saknar den tiden då jag hade engagemang och orken att gå på gymmet. Att verkligen pressa sig själv tills man nästan spyr. Visst jag spelar fotboll 4x i veckan och det är jobbigt som satan men det är inte samma som att gymma och bygga muskler. Visst är det viktigt att ha muskler när man spelar fotboll och där har vi gym 1x i veckan men det jag menar är att gymma i princip alla dagar i veckan utan att det ska vara tvång utan för att man vill det själv. Den tiden jag gymmade som mest mådde jag också som bäst, men jag känner inte den glöden och motivationen till att gymma som jag gjorde förut, det är tråkigt för jag är inte alls lika tränad nu som då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0