När det är så bra som det kan bli

 

Åh vad jag vill att det ska bli helg! Hela helgen kommer tillbringas med Fredrik. Vi har väl inga speciella planer, äta ute ska vi nog göra sen vet jag inte. På söndagen har han match iallafall så ska kolla på den men sen är resten av helgen oplanerad men det kan vara skönt att bara ta det som det kommer. Även om jag är en sån person som gärna vill ha planering och struktur. Men det kommer ändå bli bra, det spelar egentligen inte så stor roll vad vi gör eftersom att jag får vara med honom vilket som. Det jag verkligen ser fram emot i helgen är att bara ligga och mysa i sängen, att mysa är det bästa som finns, bara kura ihop sig i hans famn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0