Hela världen är så underbar om man är korkad, dum och glad.

Tänkte berätta lite om veckan som gått. På måndagen var jag inne i stan på mellandagsrean, kollade runt på alla de reor som fanns och hittade ett och annat och köpte ingenting som var på rea. Sen var jag och jobbade på pizzerian. 


Tisdagen bestod av att jag strosade runt i alla de affärer, köpte inget speciellt lite smink och behövligheter. Efter att ha strosat runt på stan for jag till lägenheten med mina ömma fötter för att sedan gå vidare för en dags jobb igen.

På onsdag var det en sova ut dag, sov verkligen ut monterade ihop nya bord och stolar och sen åkte jag hem till Rätansbyn där jag för tillfället sitter.

Och dagen som är idag, vilket är torsdag, hmm vad har jag gjort idag. Jobbat och jobbat och jobbat. Har jobbat med städning på skalet hela dagen och nu ligger jag här i sängen alldeles utmattad och ny duschad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0