Helgen har bestått av...

Helgen har bestått av innebandy och återigen innebandy. Igår spelade jag först match vann med 8-7 och då gjorde jag 3+1 under den matchen sen åkte jag och kollade på Jemtlands herrar när dom spelade mot Gamla stan JIB vann och alla 3 JIB lagen tog hem 9 poäng sammanlagt. Juste vi är serieledare nu också, woop, woop. Sen for jag och Patricia till Moa för att äta lite gosaker hade det jätteroligt och mysigt. 

Idag vaknade jag halv 1 och då skulle amn visst vara med på jemtlands div 1 match också, skyndade mig iväg till sporthallen, dock förlorade vi med 11-3 men riktigt bra ändå. De vi mötte var ju serieledare så det var inte menat att vi skulle vinna. Men vi var bra iallafall. Sen åkte jag med Tobias till Brunflo och kollade på match. Så har min helg sett ut.
Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0