I never want to see you unhappy, I thought you want the same for me.

Goodbye my almost lover, goodbye my hopeless dreams.


Ska sluta med såna där rubriker som är från låttexter, tycker att det är lite tråkigt då man egentligen inte har någon aning om vad inlägget ska handla om så nu är det skärpning med bloggningen för min del, ska bli en jätteseriös bloggare, tjäna feta cash och supa varje helg. som ni ser så har jag stora framtidsplaner för mig. Kommer bli en person som festar vid alla tillfällen och vakna upp hos någon randome för att jag blivit vräkt från lägenheten pga. för vilda fester.


Hoppas att alla som läser detta förstår att det är min kvällshumor som kommer fram sakta men säkert, hi hi. Nu ska jag plugga så att jag bli klar med någon uppgift sen blir det GLEE för hela slanten.
Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0