Day 01 – Introduce yourself.

Jag heter Angelica Häreby, är bosatt i Östersund pga. studier. Jag går andra året på John Bauergymnasiet hälsa och idrott med inriktning fotboll i och med det är jag 17 år men fyller 18 detta år (känns coolt att säga det). Jag är en väldigt sport-intresserad tjej som gillar alla möjliga sporter men utövar fotboll och innebandy på fritiden jag spelar för tillfället fotboll i Alby men får se om jag blir kvar tills säsongen börjar, sen spelar jag innebandy i JIB/Jemtland innebandy spelar med div 3och blir inlånad till div 1någon gång ibland.

Jag jobbar med städning på Vemdalsskalet och på pizzeria Reveljen. Jag har väldigt framåt och oftast glad men det skiftar otroligt snabbt, en tjej med värre humörsvängningar får ni leta länge efter om man räknar bort Patricia. Jag är iallafall en sån tjej som skrattar åt allt, som inte är roligt och det som är roligt jag är en sån som fattar skämten 5 min efter alla andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0