Day 03 – Your best friend.

Min bästa vän är en vän jag pratar med ALLT om och då menar jag verkligen allt, jag kan alltid räkna med henne dag som natt för hon ställer alltid upp och sviker aldrig när jag väl behöver henne, hon är den som märker om jag är ledsen och den som verkligen lyssnar när jag har något att berätta en vän som hon borde alla ha. Hon hjälper mig alltid när jag har det jobbigt och när jag har jobbiga stunder. (Tss, jag brukar till och med skicka sms till henne som jag fått utav någon så får hon skicka ett svar till mig som jag sen skickar till personen jag fick sms utav.)
Sen har jag två till kompisar som jag berättar allt för och som förstår sig på mig, det är givetvis Mickis och Julia jag pratar om.

Kommentarer
Postat av: josefine wahlström

du är världens bästa!

älskar dig!

2012-01-13 @ 10:16:09
URL: http://josefinewahlstrom.webblogg.se/
Postat av: Michaela

tycker om dig!! puss

2012-01-18 @ 12:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0