I won't let you close enough to hurt me.

Idag är det en bra dag, trots min trötta kropp och framför allt min trötta hjärna som bara längtar efter att få sova. Idag började dagen med en underbart kall träning en sån där träning som man ville springa på hela tiden för att inte bli allt för kall, nu ska jag snart redovisa om den heliga menisken, nervös, kommer stamma, svettas ihjäl osv, usch redovisning är inte min grej det inte. Ikväll kommer Eva och Tomas bjuda mig och syster-yster på middag, gottigottgott. efter middagen ska jag bege mig vidare mot Hammerdal för att kika på lite innebandy, Hammerdal - Brunflo, en intressant match. Men det jag mest ser fram emot är nog att somna bredvid Andreas, tihii. Hoppas alla får en bra lillördag. Pok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0