Keep telling yourself that.

Sitter och intalar mig själv att du faktiskt inte ljuger den här gången och att allt du säger till mig är sanning, jag kollar igenom våra gamla kort och när jag verkligen blir glad slinter jag in på en konversation som jag önskade att jag hade förträngt, att en människa ens kan säga sådana ord är sjukt. Lätt att säga när man kommit över en person och sånt. Jag intalar mig själv att du har förändrats, du har växt upp och du är inte det svinet du en gång var men jag tvivlar.... Vi hade så mycket fint men det dåliga överväger det bra, för ditt eget bästa hoppas jag att du har mognat och står för dina handlingar. 

Alla tror väl säkerligen att jag är kär osv men det är jag verkligen inte, så spara på skit snacket. 
Hedda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0