Du gör mig så lack, du vägrar ge upp.

Efter middagen nu så blir det återigen fotbollsträning!
Gårdagens match, sjukt snygg, bara för att jag bjuder på mig själv.
17-åriga Angelica Häreby är en av flera talangfulla spelare i Opes damlag.
Hahaha åh mitt cp finger som alltid är konstigt när jag spelar fotboll, tror att jag har bättre balans då nä men en vana faktiskt.
– Förlusten mot Selånger i premiären var inget att snacka om. Men idag är vi verkligen med hela vägen in och då känns det extra tungt att inte få med sig en poäng, menade Ope-tränaren Jimmy Anjevall.
HAHA, lol så det skriker om det men whatever. Nu måste jag kila, plikten kallar... Fotboll bara för att jag just nu älskar det, men bara just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0