Min vän Michaela är allt bra fin hon.

Jag sitter strandad hos Michaela, sitter här i hennes välstädade rum och pluggar, skriver en novell om romantiken. Jag blev bjuden på en middag lagad för oss två, vi åt oss mätta. Det var en välbehövlig och god middag. En middag lagad av kärlek tror jag det var. Du är en fin vän. Medans Michaela är och tränar så sitter jag här i hennes rum, vid hennes dator och bloggar, men vill bara att hon ska komma hem så vi kan mysa lite.

Btw. EN DAG LEDIG FRÅN SPORT! Det var hur efterlängtat som helst jag menar nu när vi till och med tränar på fredagar så var det skönt at för en gångs skull inte behöva stressa med någonting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0