Jobbar, wihoooo.

Jag har haft en jättebra helg. Helgen startade med att jag åkte till Hammerdal dör jag träffade Ida och massa andra roliga människor. Vi spelade FIFA efter innebandymatchen och sen blev det lite efterlängtat mys. På lördagen hängde jag och Ida mest i soffan kollade på filmer och åt glass. Du är guld värd. En utav mina allra närmaste och bästa vänner. 
Åkte sedan till stan och satt i lägenheten. Började om på PLL och åt BJ oerhört gott. 

På söndagen var det säsongens sista match och då var det även avsked utav våra amerikanskor kommer sakna dem alla 3 så sjukt mycket. Den här säsongen har varit så himla bra. Både med och motgångar men ändå väldigt bra. Får se hur det blir till nästa säsong kanske helt enkelt lägger fotbollen på hyllan och fokuserar på hunden, plugga och jobbet. Får se. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0