Scott


Ja nu har det gått närmare 4 månader sen han föddes och jag tänkte dela med mig av lite erfarenheter utav dessa 2 månaderna jag har haft honom. 

Ja det kanske var lite tidigt att skaffa hund men jag har verkligen tjatat om detta och jag har även sparat pengar till en hund hela vintern. Så i somras köpte jag mig en eurasier, en hund sommar tänkte skulle vara en bra första hund. Det finns väl delade åsikter om det men. Det har varit 2 mycket påfrestande månader och denna tiden är även den svåraste när det gäller valpar. De ska lära sig nya regler de får tänder så det klias vilket gör att de bits mycket. Jag trodde aldrig att det skulle bli såhär jobbigt att ha en hund. Men jag visste såklart att det inte skulle bli lätt med en hund. Det är så mycket saker som man inte tänker på som man måste göra. Tur jag har mina föräldrar som ställer upp och tar honom när jag inte kan ha med honom. 
















Kommentarer
Postat av: Moa fridell

Men åååh vad söt du är!!! Och hunden såklart :D

2013-11-26 @ 23:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0