Allt är bara upp och ner

 
Allt är bara upp och ner, vet inte ens hur jag ska förklara hur jag mår.Vet inte ut eller in vad det är som är fel. Allt är ju så bra och det flyter på så bra men det är ändå nåt som är fel. Jag vet inte ens själv vad det är som är fel. Hur ska man kunna förklara för någon annan vad som är fel när man inte ens vet det själv? Det är så svårt när folk frågar vad som är fel så kan man inte ens säga vad det är som är fel. För vad är det egentligen som är fel? jag har vänner som bryr sig om mig, ett jobb, en pojkvän som jag mår så himla bra av. Vad är det då egentligen som inte står rätt till? Det hade varit så enkelt om jag själv hade vetat vad det är som inte står rätt till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0