En fråga, ett svar.

Fick denna fråga av en läsare.

anonym om Day 02 – Your biggest love.:
varför gjorde ni slut?

Egentligen är det inte min rätt att skriva ut det här tycker jag, men samtidigt är det inte jag som gjort något fel utan han. Vi var tillsammans i 2 månader och 4 dagar efter att vi hade varit tillsammans 1 månad så hade han varit på fest i Strömsund tror jag, iallafall hände det lite saker som är oförlåtliga, min dåvarande pojvän hade det lite intimt med en annan tjej (HAHA, intimt låter så himla roligt men vill inte skriva sex, nu gjorde jag det ändå.) Så för att göra det lilla lite enkelt mitt ex var otrogen mot mig i och med det gjorde jag slut med honom för har man gjort det en gång kan man göra det igen, hoppas du är nöjd med mitt svar.

Kommentarer
Postat av: K.

Om det är Andreas Bellsjö du är med så var han otrogen mot sin förra tjej, även min vän med två olika tjejer på en och samma kväll.Dom hade varit tillsammans nästan ett år så du gick ju inte till en bättre kille bara såå du vet...!

2012-01-28 @ 00:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0